Wanneer je een bedrijf hebt, wil je mensen via je website aan kunnen spreken, je wilt ze een bepaald gevoel meegeven.
Nathalie Lako van Happy Body wilde mensen enthousiast krijgen om te sporten met haar of één van haar andere trainers. Nathalie werkt samen met specialisten, ieder hun eigen vakgebied waardoor ze de sporters het beste kunnen begeleiden. Bij deze Personal Branding shoot gaat het er dus niet speciaal om of iedereen op de foto staat, maar welke uitstraling ze op de foto hebben. Deze uitstraling moet matchen met hun dagelijkse karakter tijdens de trainingen.
Iedere specialist ging op 3 manieren op de foto: een portretfoto, een discipline foto en een spontane foto. Hierdoor kreeg ik de meest sprekende foto’s en was er een leuke interactie tussen mij en de personen voor mijn lens.
Door deze foto’s op de website te plaatsen is zonder veel uitleg gelijk duidelijk welke trainer het beste bij de websitebezoeker past.
Vraag jij je af hoe een Personal Branding fotoshoot voor jouw bedrijf eruit zou kunnen zien? Ik ga graag met je rond de tafel. Stuur mij een berichtje en we drinken samen een goede kop koffie!